POSITIVE EDUCATION











{28 juni 2009}   It burns burns burns

24 timmar på en båt och en skärgårdsö var nästan mer än jag klarade. Trevligt umgänge, god mat, mycket vin, mycket sol och lite kläder gjorde sitt och när jag på kvällen rusade hem för att byta om för att ta mig vidare ut på krogen började jag ana vad som komma skulle. Och efter två timmar på krogen var det bara hem och ta hand om min solbrända blygdläpp. Så idag kommer jag pendla mellan att ligga i ett svalkande badkar och att ligga i sängen med fittan full av svalkande salva.

Om man ändå hade haft en stor, tjock buske där nere så hade det här aldrig hänt…

M says:

HeHe.:)Tänk om man ändå hade ett badkar.



Svar: VI tänkte på det där med att vinsten ska gå till 2:an men eftersom det var 1:an folk röstade på mest så är det hon som ska ha priset.men nu när hon inte hört av sig så tänkte vi istället starta en ny tävling.



Anders says:

Spam?
Leder till nån slags reklamsida…



vongrafrath says:

Hur mår hon därnere?



G says:

Tjock buske så hade det aldrig hänt…??
säkert så, men det hade nog inte hänt så mycket annat där nere heller då…

Hoppas det känns bättre idag



morpheo says:

Fan vad dåligt; det enda jag kommer på är ”…the wing of fire, the wing of fire”.



Ullabella (min egen sekreterare) says:

…the RING of fire! (en klassisk country låt sjungen bl.a. av Jhonny Cash)



Ullabella (min egen sekreterare) says:

…ursäkta den ögonfrätande särskrivningen och den idiotiska klumpedunsfelskrivningen av en av country-musikens hjältar

Ullabella som skriver först och korrigerar sen (men nu gick det bara inte)



morpheo says:

@ullabella : ja, det var det som var det roliga, jue (fast inte så kul egentligen, därför ”fan vad dåligt”)



J says:

Va länge d burns 😉
Händer inte nått mer spännande i sommmar?



Är fittan lättbränd?



Lady says:

AJ AJ AJ! Du får be någon trevlig människa att blåsa lite på stackars blygdläppen 😉



I’m in the market for en ny blogg att sitta och läsa. Är din värd? Av det jag sett hittills så fuck yeah. Gillar det du skriver hähähä.
Tare lugnt. puzzz



Älskaren says:

Var med och tävla på min blogg! 🙂

//Älskaren



navve says:

Saknar dina underhållande inlägg



Kommentera

et cetera
